Thailands ambassad

Så idag har jag sprungit runt som en stucken gris. Mycket fix med visum och grejer eftersom vi bara flyger till Bangkok och ej har bevis (flygbiljetter) på att vi kommer lämna landet, (vi ska även till Laos, Kambodja och Vietnam) så måste vi ha visum till alla 4 länder. Lite trixigt men värt att fixa innan så vi slipper problem där.
Mamma och pappa har berättat massa om deras resa och jag kan nog inte fatta hur mycket vi kommer se och uppleva förens vi är där. 2 månaders resande blir en del. Det kommer va allt från Hilton till små byar i laos där de gör sitt egna ris från grunden till långa buss och båtresor, och vita paradisstränder... ååh. Inte långt kvar!

Opererade mig idag, absolut inget farligt eller stort men nu får jag inte träna på minst 10 dagar. Känns rätt surt, hoppas på att jag kan spärra kortet från och med nu istället från resans början, så jag slipper betala för 2 veckor när jag ändå inte kommer kunna använda det.
I-landsproblem.

Nu ska jag gå och snora ner mig i sängen (feber har jag också.. blä) och vänta på att Marta kommer på besök. Imorgon kväll blir det avatar på bio med pojkvännen, hoppas den är lika bra som alla säger =).



finaste mamma

Kommentarer
Postat av: Sandra Ajax

Låter som du kommer få ett fantastiskt år! :D

2010-01-07 @ 11:51:29
URL: http://sandraajax.se
Postat av: Anna

Svar: Hej! Vad roligt att du följer min blogg.

Klart att du ska ta tag i sången igen. Det är ju hur kul som helst, sång är glädje! :-) Om du tycker att det är kul när jag skriver om sång så får du ta och hålla utkik lite då och då, då jag planerar som nästa projekt att ha något i stil med "sångpedagog över nätet, över en blogg.." Där jag skriver om olika tekniker, vad man ska tänka på, samt ger ut övningar i form av ljudklipp.. Jag ska funta lite mer på min plan... :-)



Vad gör du nuförtiden?

2010-01-07 @ 22:48:19
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0