...och så lite spackel på det

Det vart utgång igår kväll, Viktor hörde av sig och lockade med förfest hos honom innan det blev gamla hederliga sportbaren i Kungsängen. Jag bodde där förut oc har gått hela högstadiet där så det var riktigt kul och träffa massa gamla klasskompisar och annat folk som var hemma över julhelgen.
Lyckad kväll, sov hos Viktor och när vi vaknade beställde vi pizza och sen drog jag mig hemåt.
Åkte hem till mamma, packade om väskan och sen blev det julmiddag med Krister och brorsan hemma hos pappa.
Nu har vi precis spacklat en vägg, rätt mysigt nu när renoveringen kommit till det stadiet där jag kan hjälpa till så Krister får lite sällskap =).

Nu ska jag mysa med min man!
Imorgon blir det gymmet och träffa Elin i stan och förhoppningsvis hitta en klänning till ett bröllop jag ska på nästa helg.



Proffs spacklaren numero one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0