Nyårsafton

Nu är dagen här! Jag älskar nyårsafton, jag tycker man ska göra något av den dagen. Det behöver inte vara världens dyraste mat eller världens största fest, men för mig betyder det att fira in någonting nytt med sina nära.
När jag får barn kommer jag säkert vara med mamma någonstans eller vänner som har familj, men nu är det 2010, jag är 21, jag är ung, barnfri och jag är partysugen!

Efter massa om och men, ett nej tack till London med mina bästa killkompisar med flera, (pga att några dagar försvinner för lägenhetsrenoveringen vilket vi satsar på att få klart nu så snaaart som möjligt så jag kan flytta in och vi kan börja leva ett normalt socialt liv igen...) så har den här dagen känts lite jobbig. Flera andra vänner vill va själva med sina respektive, en annan har bokat upp sig med familjen, mamma och Micke åkte till min farbror utanför Östersund, pappa åkte till Sundsvall.. och kvar är jag och Krister. En lugn middag bara vi och kanske tolvslaget med några vänner var inplanerat. MEN nu i veckan bestämde sig några vänner till Krister att ha fest. Så för att göra denna oändligt långa story kort; jag och Krister ska äta middag hos mig och sen åka till festen så vi är där i god tid före 12 slaget. Sen kommer hoppas hoppas hoppas jag att Jens och Kajsa och eventuellt några till kommer dit.

Menyn är:
Ugnsbakat bröd med färska röka räkor och aioli

Oxfilé på en ruccolabedd med hummer som garnering

Frukt med smält vit choklad till efterrätt


Ruccolabedd? haha det låter ju lite flashigare, eller säger jag helt fel nu?
Gott ska det bli och en kul kväll väntar!
Bilder kommer nog imorgon =)

Gott nytt år på er! Ha en trevlig kväll nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0