God Jul på er

Hoppas att ni haft det lika bra som jag.
Dagen började med att jag fick en tidning och en paradisask, precis som när jag var liten. Mamma är fin hon!
Sen blev det gröt med Krister mamma och micke. Pappa och Farmor kom senare för jullunch och sen var det dags för Kalle och julklappsutdelning innan farmor och pappa åkte hem.
Jag myste vidare med Micke och mamma och åkte på kvällen hem till Kristers familj och tittade på film och myste med hans systers hund =).

Somnade i famnen på min fina och vaknade upp på samma ställe. <3

Nu ska vi renovera lite här i lägenheten och sen får vi se om det blir nån slags utgång ikväll eller hemmamys. Röstar på det senare alternativet som det känns nu, men vi får se vad som händer =).

Ha en fortsatt trevlig jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0