Bloggen börjar leva igen!

HEJ! Har jag någon enstaka läsare kvar måtro?

Jo, såhär är det. Jag har funderat länge, fram och tillbaka på om jag ska börja blogga igen. Och nu är tiden inne! Haha. Nu kommer Sara tillbaka.
Jag hoppas på att få hjälp av en vän med en ny design, och tror även att jag i den vevan byter bloggnamn. Får se hur det blir, men kusen känns lite längre bort nu än det gjorde 2007.
Jag har ju banne mig gått och blivit vuxen ska ni veta =).

Det har varit ett minst sagt omtumlande år som började med en resa i Asien på 2 månader, flytt, och många personliga mindre trevliga händelser. Hösten har varit den tuffaste tiden hittills i mitt liv, men nu börjar den vanliga Sara sakta men säkert komma tillbaka. 
2009 var på många sätt också jobbigt, det var då jag började lära mig att vara med mig själv. Inte stressa.
Men i höst nådde det en ny nivå och det har varit mycket, och är, mycket arbete att hitta tillbaka till sig själv igen, hitta styrka och ork att fortsätta med det vardagliga livet.
Nog om detta!

Nu är det jul, och jag mår bättre än jag gjort på länge. Jag känner mig inte stressad och jag känner mig lugn, glad och harmonisk inför julhelgen. Jag ser fram emot att få vara med familjen, fixa i Kristers lägenhet (renovering pågår och jag ska flytta in så snart den är klar) och umgås med mina vänner. Jaa jag ska bli sambo med min andra halva. Det känns fruktansvärt bra.
Ikväll kommer Krister och Micke hem hit till mamma och mig, vi ska klä julgranen och göra skinkan klar.
Nu ska jag baka julgodis och fota mina nya kläder jag fyndade idag på H&M medans jag handlade sista julklapparna.
Lägger upp dom här senare.

GOD JUL på er alla!! =)



bild från slutet av Oktober, klippt lugg som ni ser. Trivs riktigt bra i det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0