tråk

Jag är himla djup och tråkig nuförtiden. Tänker för mycket.
Men sen så när jag känner mig utvilad, ostressad och bara allmänt ledig o skön o bara mår sådär superbra då är jag den vanliga Sara. Jag älskar dom dagarna och dom kommer rätt ofta ändå.
Idag var det, trots att det är tråkigt att jobba helg, en mycket bra dag på jobbet.
Jag enrollade hela 18 st och trots mycket att göra hade jag grymt bra fokus på servicen och gästerna.. sånna här dagar trivs jag med det jag gör.

Och så en egobild för att avsluta det hela, från förra lördagen innan Kajsas 20årsfest, som var den bästa kvällen på länge för övrigt.


 

 

 

Jag har klippt mig. nu är håret nästan till hakan. Rätt ok faktiskt men kanske en dum impulsiv grej.. har inte riktigt bestämt mig än även fast jag har fått många fina kommentarer om att det är snyggt.

 

ja inte här på bloggen då för Ni kommenterar ju aldrig..

och varför ska man göra det när det är en apdålig blogg.. ja inte rövhåla vet jag.


Kommentarer
Postat av: Ida

då ska de bli lite ändning på kommentarerna! Hur va de att träffa matilda förresten, hon skulle ju till stockholm nu? kramar

2009-10-25 @ 23:16:49
URL: http://idacolvas.blogg.se/
Postat av: Unnan

haha, jag vet att jag suger pa att kommentera.. men jag laser den aven ran andra sidan jorden! skont att hora att du skrattar! vad tokigt det blir med en del av orden utan prickarna over o och a.. puss pa dig!

2009-10-31 @ 09:47:28
URL: http://unnrudolfsson.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0