Veckan i korthet

Måndag: framme kl 4. Sömn. Bankärenden. Hudläkarbesök. Laga middag. 6 vänner på middag.
Tisdag: träna. klippning kl 10. öronläkartid. hitta jeans+tröja till intervjun. Miriam. Hemgrupp i kyrkan. Nea
Onsdag: farmor och farfar. Lämna tillbaka jeansen som sög anus, köpa nya. Jobbintervju till ett fint hotell i city. Middag hemma. Camilla. Utgång med Camilla och Ante plus vänner till dom. Sova 3 timmar i Kallhäll.
Torsdag: träffa Sofia och Marta. Faster+ kusiner. Middag ute, lite häng.
Fredag: sovmorgon. Träff med Elin i stan. Träna. Middag med storebror Micke. Ut och snacka med Kajsa på en mysig bar där vi träffades världens härligaste bartender från Nya Zeeland. Sova 3 timmar.
Lördag: hemma nu. Sen träffa Linnea, senare Unn. Sen antingen middag med bror+vänner, eller vara med och spela in en video till nå band i stan, sist men inte minst häng hos Erika med ett gäng tjejer. Sova över.
Söndag: kyrkan. Ante. Träna. Sushi.
Måndag: fixa en del med mitt rum hemma, ev. träffa Rebecka, middag med familjen och nå mer jag inte får veta =D
Tisdag kl 7: tillbaka till Åre

Det var var väl en del i alla fall. Ja ni förstår nog det där med upptagen i alla fall... har varit en riktigt bra, rolig och händelserik vecka men lite för stressig. Skönt att det är lite lugnare i helgen..
Jag vill vara kvar. Eller helst av allt skulle jag vilja åka upp till Åre och vara där till slutet av April och sen åka hem. Men det blir bra det här. Det blir bra..




1. mor Raakel och far Harry, visst är dom väl heta.
2. middag med brorsan, han fixade allt! Tom vitt vin och avocado. He knows me.
3. Jag i typ januari
4. Johannes, Jonatan, jag och Anna den kvällen då vi träffade Petter. Sjukt rolig kväll!

Nu ska jag träffa Neeeeeeea! =) Hon fick en lillasyster igår, Theresia. Så sött namn och förmodligen söt bebis.

Ciao

Kommentarer
Postat av: matilda

haha, veckan i korthet!? hm.... haha, pusss saknar dej!

2009-03-14 @ 13:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0