Unn VANN!! Och aj vad ont min röv gör..

Jag och Unn var med i en tävling i helgen. Vi var i PK-huset som ligger bredvid NK i Sthlm när vi såg att en massa tjejer blev sminkade gratis. Vi anmälde oss, eller jag anmälde oss för Unn hade inte kommit än, och tänkte att det var en kul grej. Bli sminkad snyggt, gratis.
Så efter man blev sminkad skulle man fotas. Uppebarligen till en tävling. Vi tänkte hey, det är kul. Vi får förhoppningsvis en snygg bild var på oss!
Och sen får jag ett sms igår från kvinnan där hon skriver att hon VANN hela tävlingen!! Haha gissa om jag blev glad. Vilken grej! Så hon är med i metro idag och de har intervjuat henne och nu ska hon få shoppa för 2000:- samt göra en fotografering och få retusherade bilder på sig själv. De hade frågat vad hon ska göra med bilderna: "Eh, visa för mamma?"
Så skön! Det har var du värd snygging!!




Kan ju tillägga att vi posade inte fritt... haha.

Tillbaka i Åre som sagt.
Jag gjorde illa mig i backen igår. Igen. Det gick bra. Hög fart, svishade fram, så tappar jag kontrollen o ramlar. Aj min röv tänker jag, och aj vad det knäcktes i ryggen och nacken.
Fortsätter åka, inga problem. På kvällen gjorde det ont. Inatt gjorde det väldigt ont.
Idag i backen, gjorde det väldigt ont. Så Matilda och Rebecka åker för fullt men jag pallade verkligen inte mer.
Ska sova lite och ta några värktabletter, sen blir det en sväng till Dahlboms, Rebecka måste ju besöka the place to be om hon ändå är i Åre liksom.
Ikväll blir det ut och äta på Broken samt utgång till Bygget! Kommer bli så kul. Jag är så glad att hon är här och hälsar på!
Blondinbella är i Åre också, hade en liten krock med hennes pappa i backen idag. Haha. Men henne och 'storstadspojken' såg jag inte en skymt utav. Lite tråkigt, skulle faktiskt vara kul att se henne.

När jag åkte upp med tåget fårn Sthlm i tisdags morse fick jag en sovvagn för mig själv. Ville bara påpeka det för det var sjukt lyxigt.
Och en sista sak, stod på torget i Åre på tisdag kväll/natt och delade ut varm choklad med Zebra, och vem träffar jag då om inte min gamla klasskompis Dessi från högstadiet. Det gjorde min kväll.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, söt du är då! hopppas rumpan mår bättre! :)

2009-03-21 @ 00:49:53
Postat av: Rebeckso

Hej!!

Jag ville bara skriva och säga hur kul dessa dagar med dig har varit. Vad går du på för piller för att vara så bra?! Jag har alltid lika kul med dig!

Håll ställningarna i Åre nu :D Pussåkram!!

2009-03-22 @ 00:35:52
Postat av: mama

ni är ju sååå snygga! kul grej verkligen att unn vann. hoppas rumpan bättrat sig. puss och kram

2009-03-22 @ 16:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0