The last show

Nu är sista föreställningen gjord. Det känns riktigt skönt, det har varit kul men 5 föreställningar räcker.
Förra veckan kom Julia, som gick teater i min pararellklass på gymnasiet, fram efteråt. Gissa om jag blev chockad! Hade inte direkt räknat med att se henne där. Kul var det i alla fall, plus att jag träffa min kusin Kristoffers kompis också. Lite kul. Och igår, då kom den stora chocken... mitt under en scen ser jag att det på första raden sitter folk från min gamla församling i Härnösand! Alltså folk jag inte träffat sen jag var runt 10 år gammal. Jag blev så glad! Var riktigt kul att prata lite med dom.

Här är en mindre bra bild från pistvaktsdansen, som är en av de mest uppskattade scenerna. Minus johannes som inte syns.


Nu ska jag snart till caféet, sen blir det inte mkt mer än det den här veckan. På fredag är det pistvaktstema där... haha. Killarna ska showa lite.
Sen på söndag; Stockholm! Hem till mama.

Ciao

Kommentarer
Postat av: matilda den vilda!

haha!!! pistvakt, du må upptadera älskling!!!!! sista showen var en vecka sen :p ge mej nått nytt att läsa! elski pelski!!!! puss, tihi

2009-03-08 @ 21:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0