förvirring gånger tusen

Gårdagen var fin. Efter en gratis styling på nk med unn blev det en snabbis hem för att byta om och sedan åka till Erika där det kollades lite på melodifestivalen och snackades. Otroligt mysigt. Jag var riktigt snyggt sminkad. Lite väl mycket foundation men snyggt ändå.
Slutade med en sväng på stan med Rebecka, som sen åkte hem, och jag mötte då upp Ante+hans vänner från musikkollektivet och vi gick till Marie Levou på söder. Där var det sjukligt med folk. Och jag var så trött att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Den här veckan har inte direkt inneburit sömn och regelbundna bra måltider..
sen sov Ante över och vi tog sjukt fula bilder i morse. Lär bli facebook på dom om jag har otur.
Idag har dagen vart mysig. Jättebra. Film. Sushi.
Jag får ont i magen av att tänka på att jag åker upp igen på tisdag...
jag vill vara kvar i Sthlm...




så sjukt fin bild från google. Tänk att hos gud får man alltid vila.


Det är inte alltid lätt att inte tänka på vad alla andra tänker och tycker.
Hatar det.
Det ska ju inte spela någon roll.
Jag vill vara kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0