Orka springa en mil..

Jag orkade! Igår! Okej jag sprang inte hela tiden, men det är ändå framsteg! Sprang en mil på ca 55 min förra sommaren. Nu orkar jag inte springa så långt utan att stanna till lite ibland. Men jag tog mig runt på 1.20 typ. Och då kämpade jag inte järnet. Ska testa ikväll igen och försöka ta i lite mer, orkade inte ta mig till gymmet efter jobbet.. kändes lite segt med tanke på vädret och jag jobbar hela helgen så pyste till Rålis med Ante och solade och snackade bajs istället.
Så springa ikväll istället blir bra. Köra lite styrka på egen hand.
Är SÅ skönt att ha kommit igång igen..!

Kvällen i onsdags vart bra, riktigt roligt att dansa runt!
Den här bilden bevisar väl det? På vägen hem.

http://www.facebook.com/profile.php?id=597946417&ref=name#/photo.php?pid=531815&id=1060708560&ref=mf

Vi ser ut som någon har dött.

Krister blev nog inte riktigt lika glad när jag ramlade in hos honom vid 3.. eller jo. Det blev han nog faktiskt. Jag tog det säkra före det osäkra! (ta taxi hem med läskig gubbe)

Jag vill ut i skärgården, och på måndag om det är fint väder ska jag kanske ut till Sandhamn. Håller tummarna för det!
Nu sola på balkongen och sen springa som sagt.... får se om det blir söder ikväll med några vänner.





Jag och Matilda, min bästa vän från året uppe i Åre. Älskad och saknad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0