Nyåret

Nyår var najs. Mer än så orkar jag inte skriva nu.
Bättre uppdatering en annan dag när jag sovit lite mer.
Var på en fin vigsel idag.
Sov 14 timmar nyårsdagen.
Var ute igår och hade riktigt kul med Evelina.
Men idag är jag död.
Typ.
Och jag vill nog inte åka till Åre på onsdag...eller jo. Det vill jag. Nej..
Jo, fatta snö.. snowboard. Träffa alla igen. Hänga på caféet. Det blir najs! =)
Jag har sjukt snygga naglar. Bara så ni vet.
Och några dagar till i Sthlm känns ju kanon.
Och imorgon ska jag äntligen gymma. Har vart så förkyld så har inte vart någon idé.
Men nu så. Sats it is.

Såhär såg jag ut på nyår... vad jag gjorde tar vi i ett senare inlägg. Jag kom hem 4-5 på morgonen i alla fall. Så det säger väl en del om hur kul jag hade.

Det funkar inte att ladda upp. Så det sket sig ju. =P

En annan dag som sagt.

By the way, Spotify är ju typ världens grej. Chill. Dock ett minus när han den där Kevin helt plötsligt dyker upp i en reklam.. jag tycker inte hans brytning är särskilt charmig, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0