En till hjärnskakning

Hade en suberbra helg med släktingar i Gåxsjö, som ligger en bra bit utanför Östersund. Farbror fyllde 40 så det var fullt hus. I princip alla förutom min familj var där, det var riktigt kul att träffa alla och framförallt att leka med barnen! Det blev masssssa mat, det godaste köttet jag ätit (dom slaktar själva) och såklart Ji-Yeons goda koreanska mat. Mumma.

Sen i måndags var vi ju lediga, då vart det backen.. och gissa vem som får sin andra hjärnskakning för säsongen?
Japp. Jag.
Det var skitmkt is och jag tappade kontrollen helt enkelt, dunk dunk dunk och knak i nacken.
Svimmade några timmar efter, och har spytt nån gång sådär pyttelite bara. Spydde i morse igen, så nu tjatas det om att jag ska åka och kolla upp det.. så det blir kanske sjukan i eftermiddag. Känns så onödigt bara eftersom man inte kan göra något åt det. Är ju bara vila.
Aja, jag mår bra i alla fall.. =) det gör jag. Lite snurrig sådär mest. I morse efter frukosten kändes det som att jag ätit en ko, så då mådde jag illa men det gick över sen.

Ha det bra folket, Ciao
Kul att du hittat hit käre farbror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0