Häng med ungdomar

Hej på er igen! Har verkligen inte mycket tid att uppdatera bloggen, eller tid finns väl lite då och då men det är väldigt trist att sitta vid datorn här när man istället kan umgås med alla sköningar..
Det är verkligen underbart. Jag trivs fortfarande som fisken i vattnet.
Ett exempel var igår kväll, efter HOTT träningen (träning som är varje måndag, 2 timmar) hängde jag på Antons rum, sen vart det film och alldeles för lite sömn (inte bra men mysigt var det).
Tänk er, varje kväll får jag hänga, prata strunt, prata viktiga saker, be och bara vara med helt underbara människor. Jag gillar det så mycket! Underbart.

Nu börjar jag om några minuter och innan det måste jag gå på toa...

Skriver ett längre inlägg när jag har tid, om några timmar åker jag til farbror som bor lååångt utanför Östersund, är där till på lördag. Sen är det församlingshelg plus att min familj kommer upp på torsdag!
På torsdag får jag krama både mamma, pappa och Micke! Ska bli härligt.
Ska ta bilder på rummet och på lite folk och lägga upp också.

En sista sak, i lrödags var det första kvällen på cafee´t, där träffade jag världens skönaste fjortonåringar! Berättar mer sen.

PUSS

Kommentarer
Postat av: bitte

ha en trevlig helg

2008-09-19 @ 11:30:32
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0