Back in Åre

Jag suger på att uppdatera, I know. Nu är jag i alla fall uppe i Åre igen. Veckan hemma i Stockholm var underbar. Den var verkligen så bra den kunde va alltså. Jag träffade nästan alla jag hade planerat att träffa, några sket sig mest pga att jag planerat in lite för mycket... dumt.

Har bland annat:
-gymmat med pappa
-övningskört
-bowlat (jag var sämst såklart)
-ätit sushi
- ätit ceasarsallad 3 gånger
-tagit blodprov (ska börja äta en stark medicin mot acne)
- vart ute o dansat o träffat folk ett par gånger (bla en minifestival som inte riktigt var min grej och en danskväll med Rebecka på toxic som slutade med kebab och dålig mage)
- vart på den häftiga baren "Och himlen därtill" i Skrapan på söder med Peter, gå dit! Något najsig utsikt. Egentligen kommer man inte in som 19 men det är bara snacka lite och va snygg så löser det sig... ;) beror väl på vem/vilka man är med också.
- träffat min nya vietnamesiske kusin
- vart på bio, Rallybrudar (inge rolig film men med rätt sällskap så)
- shoppat på IKEA och massa andra affärer...

och massa mer.... tack alla fina vänner, familjen, släkten. Ni är så underbara och världens bästa! Och Stockholm är en underbar stad med massa kul, ta vara på det. Jag trivs här uppe, men storstaden är alltid storstan..
Och jag är inte jättesugen på att vara här ärligt talat.
Men det känns nog bättre om några dagar, det finns ju fina människor här också.. men ni där hemma är ju kind of special.

Aja nu ska jag duscha och sen kolla på De tre vännerna och Jerry med DG. Ciao



baren "Och himlen därtill"


Hej då var det ja.
Mina föräldrar är förresten i Thailand.. inte alls avis. Hoppas ni har det bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0