Time after time


Vilken röst.

Studentskivan/middagen igår var lyckad. Alla var där. Men att jag var hemma efter 1 säger väl en del.
Middagen kunde inte blivit mycket bättre, fina tal om våran underbara klass. Jag kommer sakna er enormt mycket.
Idag hade jag kort dag, bara sånglektion och sångensemble. Gick bra o sjunga idag, självförtroendet var på topp av någon underlig anledning. Uppspelet gick bra häromdagen... lyssnade precis på inspelningen, funderar på om jag ska lägga ut den här? Någon kommentar på det? 
Köpte en ceasarsallad från donken, knallade hemåt och satt ute och åt. Somnade på balkongen i solen. Och nu ska jag plugga. Sedan dra en träningsrunda. Borde i alla fall. Borde verkligen.
I det stora hela en bra dag. 






flashback warm nights
almost left behind

Kommentarer
Postat av: cirla

Å hon sjunger helt gudomligt!
hör gärna dig med här ;)

2008-05-08 @ 21:10:50
URL: http://cirla.qaw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0