Sover som en stock

Tror att det är något fel på mig, sover ju lika mycket som en björn som ligger i ide. Var på skolan ett tag i morse, sen skulle jag hemma och börja skriva på min tiosidiga asjobbiga projektrapport, men det gick bara inte. Sov nästan 3 timmar i stället. Känner mig inte riktigt pigg fysiskt, förkylning på g? Alla i min klass har varit eller är sjuka. 
Jag var i stan en sväng också och köpte inbjudningskort till studenten (orkar inte vara pysslig och göra egna, sen är jag inte särskilt pysslig av mig heller) och så köpte jag en datorväska till Marta+familj som tack för att jag fått låna deras bärbara alldeles för länge nu.
Snart ska jag ta en promenad till St:eriksplan för att sitta barnvakt åt lillkvinnan Xue, ska bli mysigt för det var ett bra tag sen sist. I natt sitter jag väl och skriver åtminstone början på rapporten. Ja, så får det bli. Måste komma igång nu så jag slipper skriva allt på måndag och tisdag.

Förresten såg jag en tant med rosa trosor idag. Små, små små rosa stringtrosor som stack upp på den lite för stora röven. Inte så najs i mina ögon. Vem vet vad Herr Gösta tycker i och för sig?
Det vill jag vid närmare eftertanke helst sluta tänka på... gäddhäng hit och dit, hårstrån på mindre härliga ställen. Nej tack nu ska vi sluta fantisera.

image121


Jag bangar av någon anledning inte på att åka tillbaka igen... HM:s nya reklamfilm är inspelad på stranden tom, världens näst vackraste strand. Var den klassad som när vi var där i alla fall. Lika vackert som på den här bilden faktiskt. VI var där precis före högsäsongen= lika lite folk på stranden som här. 
Det complainade vi icke på..

Sommar och sol igen tack =) men i helgen bryr vi väl oss inte för då jobbar vi. Right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0