då var veckan igång

Lördagen blev inte som väntat. Vigseln var vacker, så vacker att vi, jag Marta och Greta, hann börja gråta innan Hannah knappt kommit in. Haha. Fick tyvärr inga bra bilder på brudparet, men här syns Hannah lite i alla fall.


sen är det jag och Gretch, Marta våran driver, Gretch och jag igen. Himla mysig dag!
På kvällen vimlade jag runt på Stureplan! Haha ja det var ingen väntad kväll, men kan säga så mycket som att det var oväntat trevligt... =) resten is a big fat secret som ni bara kan drömma om att någonsin få veta. 
På mors dag var vi bla hos farmor o farfar, jag lekte med Xue en del och insåg hur mycket jag kommer sakna henne i höst... gör lite ont när jag tänker på det. But hey, that's life..?

Hade konsert igår, sjöng Hide and seek med Sara och Anna. Det gick rätt bra och det kändes kul att jag lyckades sätta den, inte alltför lätt. Nu borde jag få mitt mvg i sångsensemble... hoppas på det! Ska sjunga den imorgon med på Saras konsert. På torsdag har bla Unn konsert, sen ska jag springa iväg o sitta barnvakt. 
Annars är det mest massa rep för musikalmojs samt konserter nästa vecka. Den sista inlämningen, i företagande och arbete, lämnade jag in idag. Nu är det verkligen bara musikgrejer kvar. Och lite teater.
För jag ska spela teater i musikalen. Haha ja ni kommer och kollar får ju se... kan bli intressant...!
Musikalen har tom en egen hemsida, vet inte om jag är mogen och länka till den här. Haha. (en minst sagt ocharmig bild finns upplagd på mig, gaaanska stor och tydlig) 




från bikten.nu

Jag har haft sex med min pojkväns bästa kompis. Flera gånger. Vi låg med varandra i våran säng när min kille var på jobbet. Har även haft sex med min tremänning. Och legat med fjorton andra sedan jag och min kille blev tillsammans.
Han skulle aldrig tro något sådant om mig. Snart ska jag till Italien med en kille. Har inte sagt något till min pojkvän. Ska säga att det är en tjejkompis.

Haha alltså va? Ska man skratta eller gråta? Finns det ärligt talat sånna människor?

Nej ni efter dessa allvarliga funderingar på livet, världen och alla dessa sjuka människor som existerar säger jag tack och hej för denna gång. Godnatt!
Btw så spelade jag ju in en låt förra veckan... och har lite annat också. Blir nog så att jag lägger upp lite låtar jag sjunger efter studenten. Så alla som aldrig hört mig sjunga får göra det. Kanske är kul... kanske.. eller.

PS. I studentpresent vill jag ha pengar, träningssaker (bla hantlar och en balansboll, som jag troligtvis kommer få från storebror) samt en longboard helst designad av Jacob, känn dig tvingad. Det var nog mest det jag ville få fram. Jag vill ha en longboard. En sådan Jacob longboard. För den är så stajlish så jag dreglar värre än en unge som äntligen somnat djupt efter 13 timmars oavbrutet skrikande.
Mm, faktiskt.
Jag drömmer om den på nätterna.


Och en sista grej.
Börja gå morgonpromenader. Man mår bra. Framförallt i det här vädret. Det är sjuukt jobbigt att gå upp för oss morgontrötta människor. Men sjuukt skönt när man kommit utanför dörren ett par gånger. (sen att jag inte går så ofta o att jag oftast går de dagar jag har sovmorgon, alternativt tar sovmorgon fast jag egentligen inte har det, behöver vi inte poängtera) Rör på fläsket kära läsare, och ett tips för att få i er mer vatten: ät pizza, vänta en timme eller två så kommer ni dricka så mycket vatten att ni kanske tom känner er lite nyttiga trots de där äckliga raparna som kommer upp lite då o då efter en sånhär fet måltid.
Avsluta med lite choklad, så får ni i er ännu mer vatten.

haha ingen lär ju hänga med så bäst att jag slutar...
GODNATT!
Lite Scrubs på det kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0