sjuk?

Thailand, Koh Lanta 04image74


Idag är jag hemma från skolan. Vilket betyder att går jag inte till skolan imorgon är jag ledig 2 veckor. 
Det är ju kryssning imorgon kväll med klassen som gäller. Klart jag ska med. Eller? Jo, det måste jag. Det blir kul. Det blir det.
I morse när jag vaknade var mina ögon helt svullna, kunde knappt öppna dom. Tog några bilder. Kunde inte låta bli att flina lite åt mig själv. Trodde först att jag fått ögoninflammation men det var ju bara pga kvällen igår. Pratade med mamma hur länge som helst. Fick veta saker jag nog mått bättre av att inte veta. 
Men men. Bara göra det bästa av situationen. Jag kommer sakna mamma så det gör ont i höst. Usch. 

Idag ska jag kolla på gilmore. Massa avsnitt. Tills jag har lust att strypa Lorelai. Hon är ju himla irriterande efter ett par avsnitt.


Kommentarer
Postat av: unnan

saraaa...?

2008-03-16 @ 21:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0