Baltazar

Gårdagen var rolig, drog till det fina fyrstjärniga hotellet i Älvsjö där Jens, Kajsa, Basse och Johan underhöll i lobbyn. Det var bra, och jag blev stolt över att känna dom. Som alltid, haha. Gissa om jag blev sugen på att få kolla in rummen... men jag var smart nog att inte verka alltför udda och fråga om det.
Efter varsin gratisdrink drog till vi till Baltazar där vi träffade Anny och hennes vänner. Det blev en trevlig kväll med mycket prat.
Idag har jag slöat, slöat.. slöat... kollat på tv... ätit en fin god middag som mamma lagat, tränat på hotellet och nu är jag redo för att skriva en litet arbete som ska vara klart och redovisas imorgon! 
Känns inte särskilt kul eller uppiggande att gå till skolan imorgon för första gången på 4 veckor. Men det är bara några veckor kvar till påsklovet, haha. Och för varje dag som går - en dag närmare studenten!

Trevlig kväll!
Btw, Annys kompis syrra är ståuppkomiker och känner Björn Gustavsson. Jag hade ett långt samtal med henne, och fick bla veta att Björn har flickvän och är inte homosexuell. Såndär livsnödvändig information ni vet.

Bloggen

Kommentarer
Postat av: Drille

När är studenten då så man kan skriva upp i kalendern ? :O)

2008-03-03 @ 01:05:56
URL: http://moog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0