Sommaren har börjat

Nu känns det som att sommaren verkligen har börjat. Har varit ledig sen i torsdags och det beror väl mycket på det, men midsommaraftonen med vännerna i fredags är nog den egentliga orsaken.
Det började med att vi (jag, Kajsa, Jens, Lina, Emil och Unn) åkte till Vaxholm för att dansa runt stången, sjunga de klassiska midsommarlåtarna och picknicka. Solen sken och det var mysigt. Sedan åkte vi hem till Unn som bor i Hagaparken i världens sötaste hus. Tim, Ante, Viktor och Ferre (mina kompisar från Kungsängen) joinade och vi åt, dansade och pratade strunt. De flesta sov över och det var verkligen lyckat!
Massssa bilder togs, men inte med någon kamera jag är ägare till så får se när de bilderna läggs upp.

Ni får se några bilder från förra helgen när gammelfaster firades istället. Samt en bild från musikalen som jag inte tror jag lagt upp.. och en från klasskonserten

1. Klasskonsert och jag har ingen hals?
2. Joakim och Xue
3. kusinerna (förutom lilla Anna) på pappas sida. Haha bara Micke ser 'seriös' ut..
4. Älskade lilla prinsessan

Storebror och jag

Gammelfaster firades som sagt, så pappa Harry höll ett litet tal. På finska såklart, så jag förstod eller orkade väl ärligt talat inte lyssna på allt som sas. Men prata inför folk märks det att han gjort ett antal gånger. Det syns väl bara på bilden eller hur? ;D


Idag blir det städning, familjen kommer hem efter deras tripp till skärgården och gammelfaster flyttar in för ett par dagars tid imorgon, ska förmodligen ta mig ut och springa ett par km också. Kanske med Clair, om vi båda hinner.
Först lite tv och slappande, vart ingen lugn kväll igår heller utan jag och Lina drog till huset. Vi var nog egentligen för trötta båda två men det var lite småkul i alla fall. Måste lära mig att jag faktiskt kan vara hemma och inte göra något en kväll... ingen som dör av det. Och jag skulle nog må fint av det.
Veckan som kommer är fullspäckad.

Mån: jobb, gymma och träffa en vän
Tis: jobb, sedan raka vägen till Kungsängen för att sitta barnvakt
ons: gymma, jobbar kväll och sedan utgång med tjejerna
tors: ledig, springa milen och lära mig några låtar. Ta det lugnt med andra ord..
fredag: farmor och farfars guldbröllopsfest (där jag alltså ska sjunga)
lördag: om det är fint väder blir det en båttur med pappa och några vänner, för att fira mig som fyller 19 på söndagen. Mindre bra väder; middag någonstans och utgång
Söndag: fira kusin som fyller 18 (och mig lite kanske eftersom jag också fyller...)


Nu är det inte långt kvar tills jag flyttar till Åre... 25e Augusti. Spännnnnande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0