Hemtjänsten

Nu har jag hunnit jobba ett par dagar, och är trött som få. Ikväll jobbar jag bara 4 h, 16-30-21.30. Började nästan gråta igår då jag insåg att jag missar första halvlek. Men aja.. kan inte direkt göra något åt saken nu. Får ju i alla fall se slutet.. men ni förstår, det känns lite surt.

Begravningen i fredags var jobbig. riktigt jobbig. Det gick inte bra och sjunga, men en del fixade jag. Och den delen gick riktigt bra. Fick höra från många att jag sjöng från hjärtat och att det var vackert, är ju det som är det viktiga på en begravning. 
Sedan åkte jag till Värmdö, Ingarö, där Kajsa och Jens hade trädgårdsfest med gamla klassen! Väldigt mysig och trevlig kväll med god mat, snack och oseriöst fotbollsspelande.
I lördags var Jacob+ kompis, Evelina, Emil och Lina över för att kolla på matchen. Vi beställde många pizzor och drack massa läsk. Sedan blev det utgång på Huset. Det roligaste under kvällen/natten var väl när jag pratade surfing/wakeboarding med en snygg kille som visade sig vara ganska töntig. Jag blev besviken. Hade ju planerat att gifta mig och skaffa 3 barn med honom.
Nej ni... Lina och Emil drog rätt tidigt och jag och Evelina pratade med en bekant resten av kvällen, förutom när vi dansade omringade av hundratals killar som ville klämma på våra rövar.

I söndags var det middag utanför Enköping, på en restaurang man inte hittar till om man inte vet vart den ligger. ute i ingenstans. Väldigt mysigt ställe, perfekt för min lugna släkt på pappas sida. Vi firade gammelfaster som fyllt 80. Jocke tog massa kort så det kommer väl upp här en vacker dag.

Igår efter jobbet, var på en matlagningskurs hela dagen som var riktigt rolig, åkte jag till staden för att träffa Miriam! Köpte lite saker, åt och gick på bio. "Dumpad" såg vi, lagom seriös? På smällen var ju 1000 gånger bättre. Mysig kväll med min kvinna i alla fall!

Nu ska jag få i mig lite föda, dra en träningsrunda lite senare (ska nog anmäla mig till midnattsloppet ändå...eller? kan inte bestämma mig, min kondis är verkligen inte på topp) och sedan jobba som sagt.
Egentligen borde jag inte springa, mina fötter har mått så dåligt efter alla dessa dagar med högklackade skor. Kudne inte gå normalt i förrgår. Vila idag, komma igång imorgon? Vore nog bra. Har ju ändå ont.. men usch jag känner mig så slappig, har inte gymmat på över 2 veckor! 

Ja kära läsare, det var mina djupa tankar om livet. 
Hur lägger man upp en låt man har på datorn? Hjälp? Då får ni höra mig sjunga i alla fall. Är väl jättttekul?



Jag och bror. Fint klänningen lagt sig över mitt ass. Sexy mothaaa.
Gillar naglarna grymt mycket. får iof ändå inte ha långa naglar i jobbet, tröstar mig med det...


Kommentarer
Postat av: enköpings-johan

weeeey enköping!!!!

2008-06-19 @ 19:28:32
Postat av: Sara

bra jobbat Johan, så farligt var det väl inte? ;D

tänkte på dig när jag såg enköpingsskylten faktiskt!

2008-06-19 @ 21:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0