födelsedag

Nu är jag 19! Gammal som få, otroligt rolig ålder det här.... party.

Hade en superbra kväll/natt igår. Började med lite champagne hemma med några av alla 12 vänner som var med och åt. sen pyste vi till Söderkisen där det åts middag och fick några presenter. Bland annat ska jag få en dag fylld med överraskningar från Unn, Lina, Jens, kajsa mfl. Ska bli sjukt roligt. Vet inte ens när denna dag blir av. Vet absolut inget.
Sen drog några vidare till huset, lite fler pojkar fårn Kungsängen dök upp också. Togs massa bilder så när jag fått dom från Nea lägger jag upp nåhra här.
natten avslutades i Råcksta, jag och Rebecka drog på efterfest. Himla random och himla trevligt.
Sov 2 timmar.
Åkte hem och duschade, fick presentkort till Löplabbet (äntligen nya träningsskor!) och sen pyste vi till kusinen Jockes artonårsfest. Här har vi tillbringat större delen av dagen och om någon timme ska vi kolla på matchen.

Tack alla för gårdagen. Ni är underbara hela högen!

Pussochkram från en glad men omänskligt trött Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0