Pojkvänner, lyssna upp!

Jag och Johanna har fastnat framför en serie som går i 4 delar på 5an. Den är tragisk och jobbig men vi kollar på den ändå. Man fastnar ju... nu är det sista delen.
I alla fall, i serien fick en tjej blommor av en ny flört/pojkvän.
JAG VILL OCKSÅ HA BLOMMOR till dörren, eller varför inte skickade till skolan?
Ååh, vilken dröm..... snälla, min blivande pojkvän, skicka blommor till mig och skriv en låt (hur dålig/bra den än är) så har du mig Så lätt.
Du som har pojk/flickvän. Gör något extra. Inte en gång om året, eller på dagar då man förväntar sig något, utan småsaker i vardagen. Det betyder så mycket, även av vänner/familj såklart.


[Prey for us, for what we will be]

rip Bacon Kuusiniemi-Thompson....
(min guldfisk)


Kommentarer
Postat av: Unnan

nej vad har hänt bacon?? :(
pusskrampåre

2008-01-04 @ 00:33:53
Postat av: evelina

ja vad har hänt med bacon? :/

2008-01-04 @ 18:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0