Gott Nytt År!!

Festen i förrgår kväll var himla rolig! Jättemånga var utklädda riktigt bra och det dansades till Aqua och Spice girls. Haha, ja, jag kommer inte glömma kvällen på ett bra tag!

Gårdagen var jättetrevlig. Det började med matlagning och förberedning inför våran trerättersmiddag hos Emil. Vi var 9 stycken och menyn var följande:

Avocadohalvor med hemmagjord skagenröra
Varmrökt lax och spenat-chevré lasagne
Havreflan med citron och chokladmousse

Ja stavat rätt har jag väl inte gjort but that´s not the point..

Sen drog vi till Gamla stan till Skeppsbar, där det var en nyårsfest som vi hade köpt biljetter till. Vid tolvslaget stod vi precis där vid vattnet, rätt nära slussen. Det var packat med folk eftersom det är ett bra ställe att se fyverkerierna på. Kvällen fortsatte och det hela slutade med att jag, Kajsa, Jens och Evelina sov hos Emil! Han bor i världens största och fränaste lägenhet vid Mosebacke.
Somnade vid 6, vaknade 11 och nu har jag precis duschat och om några timmar kommer JOHANNA hit!!!!!
Sliten och trött efter 2 nätter med alldeles för lite sömn, så det blir några chilliga dagar med min gravida kvinna.

Nu måste jag äta något innan jag svimmar. Gott nytt år mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0