Bonde Fredrik


Det är nästan jobbigt att kolla på... haha. Alla är vi olika... men han är så ovanligt blyg. Ska man skratta eller gråta åt hur han står där på slutet? haha... kolla på den så förstår ni vad jag menar.

Kvällen igår var hemsk. Febern steg för varje timme, kl 22 hade jag 39+ och i natt 40. Har sovit väldigt dåligt och lite, vaknade av hostattacker varvat med en äcklig blöt säng pga febern. MYS.
Men, imorse när jag vaknade för att ta mig upp och gå och vaxa benen mådde jag mkt bättre efter en dusch och några ipren. Det var dock en pina att vaxa benen, det är ju inte det skönaste, men med feber blir det värre kan jag lova. Skönt att mattan är borta, haha. Ska ju bada i badtunna och basta massa i Kittelfjäll! Då vill man känna sig fräsch. Hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon och att febern inte stiger igen. 

Viktor kommer om några timmar, han är en av få vänner man både vill och kan hänga med hur sjuk man än är. 
En gång när mamma och pappa var bortresta för 4 år sen kanske och jag var rätt sjuk med hög feber, så kom Viktor och Linnea (de var tillsammans då) till mig med nybakade kanelbullar. De sov över nere i vardagsrummet med mig på madrasser (mådde så dåligt att jag inte ens orkade gå till övervåningen) och när jag vaknade av att jag kallsvettades så hoppade Viktor upp och hämtade vatten. De var så gulliga trots mitt äckliga tillstånd.
Så jag messade V igår och bad honom komma, så vi hinner ses innan jag åker igen också, och han ringde upp direkt... febern kanske gick ner pga det! Är SÅ glad att vi är back on track igen. Det betyder mycket. 

Nu ska jag glo på Gilmore girls och försöka sova. Apelsinjuice är SÅ gott när man är sjuk.

Lördag 18.30 går bussen! Nya inlägg när jag kommer hem.
Heippa

Kommentarer
Postat av: Drille

Det är synd om killen ju =)
fast lite mer synd att du är sjuk sarisen.. hoppas du blir frisk snart.. bamse kram på dig sjukling !

2008-02-21 @ 21:56:11
URL: http://moog.blogg.se/
Postat av: Drille

Det är synd om killen ju =)
fast lite mer synd att du är sjuk sarisen.. hoppas du blir frisk snart.. bamse kram på dig sjukling !
skriv ngn dag på msn så kanske jag kan hjälpa dig med bloggen eller så om du ville det..

2008-02-21 @ 21:58:25
URL: http://moog.blogg.se/
Postat av: Drille

Det är synd om killen ju =)
fast lite mer synd att du är sjuk sarisen.. hoppas du blir frisk snart.. bamse kram på dig sjukling !
skriv ngn dag på msn så kanske jag kan hjälpa dig med bloggen eller så om du ville det..

2008-02-21 @ 22:57:10
URL: http://moog.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hahah aaaw! Jag hade helt glömt bort den gången när du var så sjuk! :) Vad gulligt att du kommer ihåg det fortfarande!

2008-03-07 @ 15:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0