nyårsklänning

Hemma i Stockholm. Helgen började bra och slutade sämst.
I lördags bjöd jag några vänner på middag här hemma, sen var vi ute och hade det kul. Först var vi och drack en sjukt äcklig drink på EGO, sen dansade loss på Sturecompagniet, som jag kan berätta mer om en annan dag när jag orkar skriva lite. Där finner man i varje fall de otrevligaste vakterna i hela Stockholm.
Idag köpte jag de sista julklapparna och hittade även en klänning till nyår. För första gången. Plus en tröja till julafton. Mys.

Julstämmningen är som lite förstörd. Känner mig överkörd och dum. Men tack och lov har jag rätt lätt att se framåt och inte älta alldeles för mycket. (Eller?)
Imorgon ska jag jobba 7.30-12.30, vilket känns ok. Ska bli skönt att träffa folk man inte känner och gå ut och gå lite. Sen kommer Johanna+familj hit, och sist men inte minst får jag förmodligen träffa Unn. Så det blir en bra dag.
Ska även försöka träna en del nu när jag är hemma i stan. Har saknat gym så fruktansvärt mycket. Och lite lättare att komma ut och springa här än uppe i Åre där det är -20 var och varannan dag.
Positiv jag låter. Sjukt kul såhär 2 dagar före jul. Tragiskt. Haha.
Men det ni, det får ni överleva med. Nu ska jag sova. Ta hand om er och God Jul.

Den där låten jag skrev till julafton får nog ligga och damma någonstans...

Kommentarer
Postat av: Unnan

blir kul att träffa dig imorrn! skönt att du är hemma i stan igen! <3

2008-12-23 @ 02:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0