hjärnskakning och sjukhus

Bloggen ser ju hur mysko ut som helst. Aja en snabb uppdatering. I helgen var Philip, Marta och Simon och hälsade på. Grymt kul! De var fascinerade av det vackra vinterlandskapet- och det är jag med. Varje dag.
Zebra cafeét var öppet ochdet grillades hamburgare mm. www.zebrainfo.com Nu har även presentationerna kommit upp! Fick en mindre hjärnskakning i backen i lördags då jag ramlade pga av en kille som körde in mig lite smått.
Det gjorde lite ont o jag är lite virrig idag med, så borde nog inte sitta här heller.
Simon var med i freeride tävlingen på lördag kväll och skadade sig så pass att det blev ambulans till sjukan. Tack och lov gick det bra och ambulanshelikoptern som de hade lyft från Östersund, vände tillbaka och läkarna tyckte att de kunde avvänta och se hur han mådde. Väl tillbaka på skolan hade Simon lyckats tappa bort nyckeln till deras rum och vi ordnade snabbt ihop ettlitet sovcamp på Carros rum. Och det var även Simons födelsedag.
Otur hade vi men tro det eller ej, hade vi riktigt kul också! Så tack för helgen =) grymt skönt att hänga med lite folk hemifrån.

På fredag åker jag hem och är hemma nästan 3 veckor! =) Lovely. Ciao


BryrMigInteAlls

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ringer dig imorgonkväll hjärtegrynet! <3

2008-12-17 @ 22:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0