Tredje skivan

Igår var det dags för den tredje och lätt den roligaste skivan hittills. Viktor kom hit och åt och sen pyste vi till Djurgården där skivan var. Sjukt många gamla bekanta och gamla vänner. Otroligt roligt faktiskt. Sen kan det inte bli annat än kul när man dansar med Ante. Haha ojoj. 
Sen hade jag lyxen att min far betalade taxi hem, vilket var grymt skönt. Högklackat i all ära men AJ!
Sov i 3 timmar. Jobbade från 7-15. 
Med andra ord känner jag mig inte mänsklig för tillfället.
Jodå, men sjukt trött. Sjuuuuukt trött.
Ska sova lite och sen ska jag för ovanlighetens skull hänga med pappa! Vi ska ut och äta och sen kanske gå på bio. Får se. Ska bli mysigt.

Some pictures from tha night. Hade med mig kameran för första gången på ett bra tag.



1. Viktor hemma hos mig med våra minst sagt flashiga "drinkar"
2. moimoi
3. Viktor, Tim, Ante och Erkki har kul
4. Viktor är mongo och Sara är ännu mer mongo ut.Erkki var otålig. 
5. Störd kille, frisk tjej och Anteplutt
6. Sjukt söt Tim (för att citera honom själv) jag och fortfarande en störd typ
7. Jag och en hyffsat normal typ
8. Behöver jag säga något? Dom går likadant också. Skillnaden är väl att Erkkis brorsa är ett par år äldre.
9. HAHA jag och Ante kör våra moves! Kan man hitta nån roligare o dansa med? 
10. Fint kort. Mitt halva huvud där i hörnet



Och några från måndagens skiva.

1. Jag och Malins vän
2. Malin och jag på dansgolvet. "I tell what I want what I really really want.."
3. Malin och Fabian som klippt av sig allt hår! Håret ligger i en skokartong hemma för det ska han sälja.


och avslutningsvis en fjortisbild på mig i min nya jacka.




och en sista på Xue, från när vi bakade bröd förra helgen



och en tredje sista från första skivan förra veckan
image105


S N Y G G

Trevlig kväll o liknande till er alla från oss alla

Kommentarer
Postat av: Malin

fin blogg komentera gärna i min blogg ! ;)

2008-04-19 @ 16:46:41
URL: http://malinalms.blogg.se
Postat av: Linnéa

Har du klippt dig unge?! :O
Jättefin i håret!

2008-04-20 @ 21:44:17
Postat av: Sara

Ja det har jag Nea!! =)
Tack!=)

2008-04-20 @ 23:28:05
URL: http://kusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0