skivaskiva

Nyss hemkommen från Emmanuels skiva, det var nyktert och glatt må jag säga. Haha dansa med Petrus, Vincent, Emmanuel och Marta kan inte bli annat än kul.

Kom upp några bilder på facebook från skivan på lejonbacken, kolla på Dennis här nedanför. Är han inte söt? Han vann 500 kr det första han gjorde när han kom dit. Dom tog slut på, utan överdrift, 20 min.

image110

Haha och så den här. Är jag inte vacker så säg?



Nästa skiva blir våran. Min. Klassens. Nästa onsdag. ÅH vad kul det kommer bli. Sen är jag rätt trött på dessa skivor... några till bara... några till.
Imorgon SKA och måste jag skriva mycket mycket på både Eng C uppsatsen och Sv C analysen... 
Onsdag är det mösspåtagning och party förmodar jag. Torsdag åker jag till Härnösand! (efterlängtat!!)
Söndag är jag hemma igen. 
Nästa vecka massa, massa plugg. Sen två projektveckor= sjukt mkt slit för att vi ska få ihop det.
Sen... sen sätts betygen.
Frihet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0