Nyklippt

Smurfoutfiten igår var en succé, tyvärr hade jag inte särskilt roligt ändå, var igång ett par låtar på dansgolvet med nea, fanny o josse som var heeelt i gasen! Kände väldigt få personer och var inte alls den vanliga Sara som ääälskar att prata med nya människor och fjompa runt. Så jag kom hem redan halv 1. Väldigt lugn kväll med andra ord. Men det började bra och fick många komplimanger.

Klippte mig idag. Är rätt nöjd ändå... mer nöjd än jag varit förut i alla fall. Med andra ord stora framsteg.
Jag är egentligen superdum som skriver ett så onödigt inlägg i bloggen när jag har tusen saker att plugga.
Vill ni se min lilla att-göra lista? Ja, jag mår inte bra av den i alla fall..
Men, ska verkligen försöka tänka på en sak i taget. Och även ta en dag i taget. Så kommer det gå! 

gjorde ett test precis, svarade ärligt och trodde att jag skulle bli värsta pessimisten. 
Men resultatet var ju rätt bra:

Du är inte alltid optimist, men din optimistiska sida tar ofta över. Du är ganska realistisk och ser för det mesta saker för vad de är. Denna inställning till livet lönar sig, både i ditt privatliv och professionellt. Ditt sätt att se på livet ger dig inte bara mer energi, det gör också att du kan mobilisera dina krafter och fortsätta kämpa när du upplever motgång. Du ska uppskatta och vårda den här sidan hos dig själv, den är en av dina styrkor.

 

ni kan göra testet här: http://persontester.svd.se/take_test.php?idRegTest=1658

 

image88

 

slingorna syns rätt dåligt i det här ljuset, men det är mycket ljusare i alla fall. Och uppklippt som aldrig förr. Och uttunnat.. sjuuukt uttunnat... =/ skönt, luftigt och fräscht känns det i alla fall.

 

 

Min plugg lista:

 

Engelska C: Skriva en uppsats om Martin Luther King

Engelska B: hålla en muntlig presentation på 10 min, med Unn

Svenska B: muntliga nationella, hålla ett tal

Svenska C: uppsats, kan inte förklara kortfattat om vad (tog 1 h och 25 min för läraren att förklara uppgiften..)

Företagande och arbete: starta eget företag (på låtsas men ja, ni fattar)

Religion B: skriva ett arbete om Livets ord (sekter/trosrörelser) sedan hålla muntlig presentation för teoriklassen

Sångensemble: öva in stämman på "Hide and seek" som är riktigt svår... 

Plus kommande konserter, musikalen och gitarr.

 

Roliga veckor att se fram emot! Måste börja ta tag i allt NU. Lite varje dag så ska det gå ihop det här.. heja heja

 

=/ sen behöver jag ju inte tänka på att det betyg jag får på de här grejerna avgör slutbetyget i respektive ämne... HEJA HEJA..

 

 

Nu: Ett gilmore avsnitt, sen ska jag börja med Eng.C arbetet. Var på bibblan och lånade 5 böcker om snubben. Så nu har jag material så det räcker och blir över!

 

GOOOOOOOO SARA pepp pepp pepp pepp pepp

 

 


Kommentarer
Postat av: Ewie

fint :d

2008-04-10 @ 20:07:59
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: unnan

fin i håret du.. fint när det är tunnt..=)

2008-04-10 @ 20:41:30
Postat av: cirla

men sara du är ju ingen pessimist. jag beundrar dig verkligen för sin förmåga att ta tag i saker. ursöt i nya frillan också! men det är du ju alltid (a)

2008-04-10 @ 21:50:00
URL: http://cirla.qaw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0