Jamie Meyer

Kaos i mitt huvud i alla fall. På grund av svenska c analysen... uuuusch. Det är svårt! Svårt svårt svårt. Tvivlar tyvörr starkt på att jag har chans att få mvg... vilket i så fall betyder att jag sumpat det betyget. Fick veta förra veckan att jag missar mvg i ett annat ämne också. Var beredd på det men nej usch.. jag måste klara ett par mvg så snittet höjs lite. Vill inte gå i skolan längre. Jag vet, det är bara några veckor kvar. Men det är sjukt vad mycket jag ska hinna göra, och hur mycket jag för min egen skull bör hinna göra bra. 

Helgen har i alla fall varit bra. I fredags var vi på ett häftigt möte i Storkyrkan i stan, första gången det hölls ett riktigt frikyrkomöte där någonsin. Det var mycket speciellt, både negativt och positivt. En liten överraskning var att Carola sjöng! Som jag sagt förut; tycka vad man vill om henne men röst, det har hon! Hon var verkligen jättetrevlig också.
*Wihooo, touch me everybody cause I have touched Carola.*

Gårdagen var fin. Den var bra. Kunde nog inte blivit mycket bättre. Jogging på "morgonen", tråkgöra som lite städning och plugg, träffade en vän i stan, och sen en utekväll med Lina. Det blev Huset och oj vad vi dansade. Lyxade till med taxi hem eftersom jag fick 1000 kr mer i lön än beräknat. Var hemma vid 4 efter ett besök på donken med några minst sagt speciella människor. Haha, rolig kväll i alla fall!
Träffade på en kille vars blogg jag läst i ett halvår, himla random. Så jag fick minsann en hälsning i hans blogg idag. Wehey, I am famous, I have talked to Nemo. Nä men det var ju lite kul! 

Idag har jag shoppat i Kista centrum med mamma, köpte massa saker för nästan bara mammas pengar. Alldeles för sällan man får göra det ;) Har köpt två studentklänningar nu, svårt att välja men måste ju lämna tillbaka en. 
Pallar inte ta foton o berätta om allt, inte min grej med outfits hit och dit och det köret. Inte heller tänker jag berätta vad jag drack eller åt idag. 


image108

Det här är Jamie Meyer. Jag var tokig, och då menar jag tokig, i honom för ett antal år sedan. Vi var ett gäng minst sagt trogna fans kan man säga som gick på spelningar hit och dit. Ojoj, vilka minnen.
 Addade i alla fall honom på facebook idag och gissa vem som mailade mig där idag? Himla kul efter alla dessa år. Och bra verkar det gå för honom också, där borta i Los Angeles.


Nu blir det fortsatt plugg. Svenska C och Engelska C kan ju bara ta sig någonstans... ungefär så känns det. Hmprf.
Men det blir bra. 
Det blir kul.

=/


Är det något som är sjukt snyggt så är det rygg och armmuskler på killar. Bara så ni vet.


Kommentarer
Postat av: cirla

tack vännen :)

2008-04-27 @ 20:47:33
URL: http://cirla.qaw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0