första skivan

Idag är det första studentskivan! Linneas. Jag kommer väl va hetast I guess med min smurf outfit..
lite tvek på att jag ser ut som en filmstjärna men whatta heck. Annorlunda i alla fall =D
Har sprungit runt i 3904803 olika affärer idag. Mössan o färgen var svårast att hitta. Lyckades rätt bra till slut. Dyrt vart det.... uuh. Tack o lov har inte alla de andra typ sju skivorna jag ska på något tema. Vet inte om det är så många som har det. Kul grej men lär bli dyrt i längden. Kanske får köra på smurf igen i värsta fall.
Yeye, nu bär det snart av!
Tack o lov får jag skjuts, men hemresan blir ju spännande..

image87

Kommentarer
Postat av: unnan

haha söt du e!! jag tycker du ska vara smurf varje dag!!

2008-04-09 @ 23:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0