20-årskalas

Det händer mycket hela tiden. Med andra ord är jag tillbaka i min alltför hektiska vardag... trivs fint med det men en dag som denna, efter en vecka i skolan (rätt lugn men ändå) och att ha jobbat sen 6.45 i morse och tränat och snart ska jag iväg igen, så känns det rätt slitigt. Imorgon blir det jobb med. Funderar hur jag i hela friden ska palla de här sista veckorna med allt plugg (har insett att det är sjukt mycket och allt spelar sjukt stor roll för mina betyg) samtidigt som jag ska jobba 8-timmarspass både lör o sön varannan helg. Plus träna 3 ggr vecka. Plus kyrkan. Skolan. Vännerna. Och sist men inte minst, skivorna.
Hjälp. Idag kom ännu ett stressmoment: jag får inte sommarjobb på hotellet. Jag får bara jobba varannan helg, det behövs inte mer än så.
Hjälp.
Hjälp. 
Panik. 
Trodde jag hade mitt på det torra nu vad gäller jobb.
Inte kul någonstans, verkligen inte.

Den här veckan började super... nu känns den inte lika super längre. Men det är bara kämpa på...! Det här ska jag klara fint. Ska stå där den 10e Juni och känna att jag gjort mitt bästa utifrån min situation. 
Och sen att jag mår dåligt bara jag tänker på körkortet behvöer vi inte prata om...

Mycket negativt. Sorry.
MEN positiva saker har skett denna vecka. Det har varit fint väder, mestadels. Jag har varit jätteglad i princip varje dag, trots att jag av olika anledningar sovit väldigt dåligt. Jag om någon mår sjukt bra av sol och ljus. 
Jag har verkligen mått bra. Sådär på riktigt ni vet.
Och snart kommer Nea!! Sen ska vi till Gamla stan, Jakobssons lägenhet, och fira PHILIP som fyllde 20 i måndags! Det blir massa härliga människor så trevligt kommer det säkerligen bli =) 10-15 pers i en etta. Finns det hjärterum så finns det stjärterum.

image86

Jag sommaren 06, eller 05. Det var en mysig dag ute i skärgården med båten, mamma, pappa och Linnea H! 
Bara för att jag ser så fruktansvärt skönt ut. (?!)
Ha.

Kommentarer
Postat av: Sara

SKÖN, jag kan stava egentligen. Så finsk är jag inte.

2008-04-05 @ 17:38:42
URL: http://kusen.blogg.se
Postat av: Emelie

Var glad att du har lite jobb i sommar iaf, jag har inget än så länge :(

2008-04-05 @ 20:26:11
URL: http://emeliemari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0