Några bilder

Har inte så många bilder på den nya datorn än, får vänta tills Micke lagt över dom. Men nu blir det lite färggladare!



Min 18-årsdag 29e Juni i somras, Daniel, jag och Viktor



Frankrike Juni-07, vi var ett gäng på 9 personer som drog till Beziérs och bodde i Jens hus där en vecka. Något jag aldrig kommer glömma. (Jag till höger)



Jag och Alicia, några vänner till familjens barn, 7 veckor gammal. Hon är så otroligt söt. Här ser hon ju sur ut.. men det var hon inte ;)

Nu ska jag ta tag i mitt liv! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

från och med den första december till den 20e ska alla som läser www.blondinbella.se
INTE gå in på hennes sida så att hon inte ska fortsätta skryta om att hon tjänar pengar genom oss. hon och hennes patetiska bolag ska härmed gå i konkurs, kämpa på! SKICKA VIDARE

2007-11-30 @ 14:41:23
Postat av: Sara

haha oookej, får se hur det blir med den saken

2007-11-30 @ 17:15:25
URL: http://kusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0