middag-konsert-utgång

Haha, helt oväntad kväll. Riktigt kul! Först middag med jobbet, roligt  och blandat folk. Åt på en mongolisk/kinesisk restaurang. Gott o trevligt! Sen ingås jag att klockan var så lite så jag skyndade iväg till klasskonserten (som jag inte var med på pga personliga besvär kan man väl säga) som var RIKTIGT bra! Jag är så stolt över mina klasskompisar! Dom är så musikaliska och Så duktiga. Var med på slutnumret iaf, haha, gick ju bra hörni!

Sedan blev det utång. CLub Gås, ett rätt nyöppnat ställe vid Medis. Var trevligt.
Svarade på kommentaren nu, och ska sova! Var ju så nyfiken på vad Bellas fans skulle skriva så var ju tvungen att titta :) över 100 läste, men 2 kommenterade. Haha, bra/dåligt betyg? Dåligt I guess. Men men. Många besökare iaf!
Man måste se till att vara medveten om vad man skriver och säger bara =) vilket jag har, i de få inläggen jag hunnit med än så länge.

Nu:
Sova- vakna- skriva projektarbete- middag hos boman- party i Kungsängen! 


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för kommentaren! ;)
Jaa.. det trodde jag med..? 23-25 års gräns typ?
Tack för tipset! :)

2007-11-30 @ 10:14:45
URL: http://metrobloggen.se/socker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0