It's not easy when It's hard

Dagens

Artist: John Mayer
Bok: Madame Bovary
Klädsel: baggy jeans
Tidning: ingen
Låt: hallelujah- Peter Jöback (hörde den på stan, tycka vad man vill om honom men den gör han bra)
Tv program: Greys Anatomy 
Bästa: att det är helg snart
Sämsta: att min dygnsrytm är kass
Roligaste: får träffa boman på fredag
Tråkigaste: att Källskolans rektor blev knivhuggen. Nödvändigt?... 
Vikt: går ner pga magen, men hallå träning, kom igen nu!
Mat: jag lagade mat ikväll (vad behöver vi inte prata om.. men jag gjorde det!)
Dryck: vatten och julmust
Humor: det är mycket "bonde söker fru"-fredrik humor just nu.. (inget illa mot honom, han är ju bara lite...speciell)
Sista: Harikrischna tankar I guess...
Drog: De underbara drömmarna som gör att jag Vill somna om kvällarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0