Harikrishna och Nya Blondinbella

Det var..... läskigt.
Ja, det var lite läskigt. Fast häftigt att se. Men jag var helt själv med 4 stycken krishna hängivna. Var lite orolig i början men dom var snälla och tvingade mig inte att stå upp o ligga ner o jag vet inte vad, för att dyrka deras gudar.
Rökelse i rummet, eld, musik, renat vatten. Jag tänkte "gud var med mig" några gånger och då kändes det bra. Kändes som att jag inte var själv där trots allt.
Men som sagt, spännande att se något helt annat som man verkligen inte är van vid.


I am going t be the new version of Blondinbella. Jag har kommit fram till att jag är som henne, fast raka motsatsen, hur nu det går ihop. 
Hon:
jobbar på juristfirma- jag städar på hotell (iof som receptionist snart men ja, det är ju inte lika fint) 
hon avgudar päls- jag tvekar på att ha på mig en kappa som är gjord av något djur 
hon pratar hemskt och är inte musikalisk- jag pratar bedårande och är någorlunda musikalisk
hon påstår sig ha världens bästa vänner- stämmer inte, för det har jag
hon är politiskt aktiv, moderat såklart- jag är allt annat än politiskt aktiv och vet inte riktigt vad jag tycker, tvekar starkt på att jag någon gång kommer vara moderat
hon är ateist- jag är kristen
hon anser att det inte finns några samhällsklasser i Sverige- det anser nog resten av Sverige inklusive jag (eller är jag helt ute och cyklar?)
hon bantar för tillfället pga sina p-piller- det gör inte jag, jag tar inte p-piller
Hon är lång och blond- jag är kort och brunett 
Hon vill absolut inte skaffa barn och gifta sig- jag vill skaffa barn och gifta mig
Hon lyssnar på Britney Spears och anser att hon är bra, hon tycker Paris Hilton är cool- Jag tycker Britney Spears musik är ganska (!?) kass och jag tycker att Paris Hilton är en rik kvinna som nog mår psykiskt dåligt,  jag tycker synd om henne
Men lite har vi gemensamt...
Hon är målmedveten och driftig, det anser jag mig själv också vara

det här var ju ganska kul tidsfördrift (egentligen har jag inte tid till det här, haha) men nu måste jag skriva på projektarbetet och sen ska jag ut och äta ikväll med jobbet. I alla fall om jag har mindre ont i magen. 
Åh klasskonserten... jag vill =(


Drömmar

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha klockrent. keep on rocking dude

2007-11-29 @ 13:03:05
Postat av: Frida

haha , härligt .D

2007-11-29 @ 21:23:29
URL: http://hejholm.blogg.se
Postat av: vicky

hela inlägget är ju skrivet för att visa hur mycket "bättre" du är än henne. Vad är poängen? Tror du verkligen att hon fick jobbet pâ juristfirman för att hon är rik? Är det ngt fel att vara ateist? Eller ta p-piller? Och spelar det verkligen ngn roll om vad för sorts person Paris Hilton är för att gilla hennes musik? Blondinbella ser iaf inte ner pâ annat folk!

2007-11-29 @ 23:25:32
Postat av: Sara

Vadå för att visa att jag är bättre än henne? Jag visar att vi har olika åsikter, sen om Du anser att mina är bättre är din sak.
;) Ironi! Jag läser hennes blogg, för det är lite kul. Sen att jag skriver ner våra skillnader är väl inte att se ner på någon? Någon gillar päls- andra inte! Är ju verkligen inte så att jag skrivit att hon tycker fel, bara att vi tycker olika.

Nej hon fick inte jobbet för att hon rik, hon fick det för att hon är ambitiös- och att hennes pappa äger firman var till hennes fördel.
Angående att hon är ateist och jag är kristen, nej, det är inte fel, det är våra Skilda Åsikter, än en gång.
Jag ser Inte ner på folk. Jag ser Inte heller ner på Bella. Jag ser att vi har olika liv och olika åsikter.

2007-11-30 @ 01:23:36
URL: http://kusen,blogg.se
Postat av: sara

p-piller glömde jag. Hon tar det, jag gör det inte. Jag kanske börjar med det snart/i framtiden? Anser inte att det är fel nåongstans. Konstaterade bara att hon bantar pga p-piller, jag bantar inte pga p-piller för jag tar inte ens några.
Ironi Vicky =)

2007-11-30 @ 01:41:57
URL: http://kusen.blogg.se
Postat av: Alexandra

Jag jämförde mig också lite med henne för någon dag sedan, men inte på samma sätt som du, det här var roligare :p

2007-11-30 @ 07:42:50
URL: http://julialex.blogg.se
Postat av: Emelie

sen blir man inte tjock av p-piller! Det är vad man stoppar i sig som är problemet, och man kan inte äta vadsomhellst utan att tänka på det när man börjar bli 17-18 år.. hon dricker väl 500 latte om dan?

2007-12-01 @ 14:29:31
URL: http://emeliemari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0