Drömmar

Tror ni på drömmar? Att de betyder något?
Har drömt liknande saker nästan varannan natt i två veckors tid nu. Hm... Bra drömmar. Alldeles för bra för att vara sanna. Så det kanske är just det.. drömmar som aldrig slår in. Aja, får se.

Fastnade på youtube precis, mina kära klasskamrater har lagt upp videor från våran country konsert som vi hade i Februari. Haha, kanske vågar länka sen... är så dåligt ljud och man ser inte ansiktena bra eller något, men man hör ju musiken i alla fall... hm aja får se.

Vad hände med kommentarerna förresten? Himla tomt med det. Blir så mycket tråkigare att skriva.. fast jag skriver kanske inte så mycket man kan kommentera, haha. 

Om ett år är jag fri, eller om mindre än ett år är jag fri. Studenten i Juni är SÅ efterlängtad! Men vad händer sen? Jag har tankar och ideér, saker jag vill göra. Tänker inte sitta hemma o lulla i höst iaf, inte riktigt min grej!
Men, klassen.. min fina underbara klass. Vad jag kommer sakna alla.. det är alldeles för mycket längtan och saknad i livet har jag kommit fram till. Kanske det som gör livet värt att leva bland annat, att man har någon att sakna, något att längta efter. Jag saknar någon ständigt faktiskt, vissa dagar mer än andra. Längtar gör jag hela tiden. Det är så mycket jag vill göra. Borde nog börja leva i nuet lite mer, som mamma säger hela tiden. 
Babbel babbel... nu ska jag skriva klart PM:et istället.
HEJPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0