Dagens ungdom..

...är då inte alltid lätt att förstå sig på.
Svårt att låta bli att skriva när det kryper i fingrarna.. =) bra tecken!
För vet ni.. imorgon kommer mamma och pappa hem efter en månads resande i Thailand, Laos och Kambodja.
Sooom jag har saknat dom!!! Jag får ju dessutom åka till arlanda och hämta upp dom, jag älskar flygplatser! Haha. Det händer så mycket. Det är längtan, saknad och sorg på ett och samma ställe. Hela tiden. Jag funderar alltid på vart alla jag ser ska resa, om de är kära, om de ska på begravning, om de ska njuta av livet på andra sidan jorden någonstans, om de ska jobba och bo på något flashigt hotell i New York och jag... ni förstår.
Drömmar finns på flygplatser och det gillar jag.

If you can dream it- you can do it.
Låter inte helt orimligt i mina öron.

Idag har jag patat i telefon runt 4 timmar. Kajsa, Nea, Marta, Krister och Matilda.
Det var länge sen jag pratade så länge på en och samma dag... men har varit hemma och städat, tvättat och handlat idag så det har varit perfekta pauser mellan rengöringsmedel och facebook. Haha.
Har ont i halsen så blev ingen träning idag, hoppas jag känner mig piggare imorgon då blir det fart på arslet.

Upp klockan åtta så nu blir det sova. Efter något vänner avsnitt kanske.. eller två...eller fem.
Och jaaaa, jag är sååå mycket gladare idag än jag varit på länge!!! Mamma och pappa kommer hem, jag åker om mindre än 3 veckor, så fast mycket händer så är det så mycket kul också. Fokus på det positiva. Det är viktigast. Må dåligt kan jag göra någon annan dag. Himla berg och dalbana ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0