ska jag också bli en såndär modebloggare?

Nej det är nog inte världens risk, men tänkte visa vad jag fyndade idag på rean som redan börjat.

149:-

299:- ingen rea men det var så fin...

söt topp, 75:-



dagens bästa fynd: fusk skinn, 100:- det är en rätt kort kjol. Kommer va snygg med min vita långa transparenta blus och ett par svarta klackar till

den är i minsta laget. Men det var den enda som var kvar överhuvudtaget och så billig som den var känns det bara dumt att lämna tillbaka. Den hade så snygga små detaljer och matchar jag den rätt kommer man nog inte tänka på att den är liite liten.



den här är jag riktigt osäker på, den är så snygg men jag känner mig lite som en korv. Känner att jag har liite för mycket rumpa för den. Men hm.. jag vet inte, den sitter bra och med ett par klackar så kommer helheten se bättre ut. Kan någon annan tycka till kanske? Ska fråga Krister när han kommer, han är ärlig som få.

jag menar.. den får mig att se lite brun ut! Vi är som gjorda för varandra. Kanske kan jag försöka göra om den till en topp om jag fortsätter känna mig lite osäker på den som klänning? Ja, så får det nog bli. Kaaan bara inte lämna tillbaka den.


Och så sist tänkte jag att ni får se några bilder från mammas vardagsrum som hon så fint inrett. Hon är duktig på inredning min mor.





Nu kommer Krister snart, då ska vi äntligen ut och leka i snön. Som jag längtat.

Kommentarer
Postat av: Sandra Ajax

Jag minns dig ;) Snygga fynd! Hoppas du får en fin jul :)

2010-12-24 @ 13:58:53
URL: http://sandraajax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0