Bilder från julhelgen











 

 

 

 

Min bror har köpt en proffskamera till kompispris av en fotograf vi känner, han fick den dagen innan julafton så det har fotats en hel del. Man ser klart och tydligt vilka bilder som tagits med den och vilka som tagits med Kristers digitalkamera. Den på mig och farmor när det ser ut som jag ska döda nån är väl himla härlig ;) där ser man även att jag klippt min lugg med kökssaxen! (det ser tack och lov bättre ut nu...)

Hunden är Kristers syrras hund, Lotus. Så underbart kelig och mysig, ca ett år gammal, så han är en trotsig tonåring just nu men himla mysig ändå =).

Mina senaste dagar har spenderats med gymmande, bio och heldag med en vän, lite mellandagsrea shopping (blev dock tokig på allt folk och valde att efter ett tag inte köpa nåt utan mer kolla på alla galningar som slet i kläderna..) men 2 toppar hittade jag! Ska köpa en dator snart så lika bra att hålla i pengarna, plus att jag ska en sväng till London om några veckor. Har dock fått presentkort av pappa som gäller i några olika klädbutiker i centrum så ska knalla ner dit imorgon när jag köper nyårsmaten för och se om jag hittar en mysig varm kofta.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt att du börjat blogga igen :D:D Ser ut som ni haft en mysig jul!



Den vita spetsklänningen har jag också, den fokuserar verkligen på bakdelen man har, även på mig ;)

2010-12-29 @ 17:50:40
URL: http://emeliemari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0