katarr sara

Piggheten själv.



Fredag. Igår runt 3 tiden var jag happy för då kändes det, för första gången, som att medicinen faktiskt hade hjälpt lite. Sen åt ja lite a-fil och skiten (magen) blev genast värre än innan. Sen har det vart som vanligt... sover med vetekudden och så fort den svalnat måste jag värma den, då kan jag somna igen. I natt har jag iaf totalt sovit 9 timmar. Välbehövligt. Kroppen är ganska slut efter så lite sömn på 5 dagar... 
Sjukskriven idag, egentligen mest pga missförstånd, men ska jobba helgen i alla fall. Det blir skönt! Ska dessutom jobba med min favorit Ida så det blir nog kul.
Imorgon kväll blir det mys med Krister, vi har knappt träffats de senaste 2 veckorna. Förutom en lunch i veckan, när vi åt på finrestaurang och jag fick i mig en och en halv potatis haha, och så igår när han var så gullig och kom förbi efter jobbet bara för att krama mig lite.
Han är fin den där min Krister.

Idag ska jag uuut! Inte ut som ut och dansa men ut som utanför dörren! Ska träffa martina, en vän uppe från Åre som ska flytta till Australien och givetvis åker via Arlanda då så hon är i stan över helgen. (Stokholm Arlanda är förresten mitt favorit program för tillfället...) Hon kommer hit och så tänkte vi nog gå in till stan och ta en fika. Kamomillte ska jag tydligen dricka har jag hört.. får testa det.
Sen ska jag även träffa Carro! Som jag också lärde känna uppe i Åre. Ska nog bjuda hit henne på middag.
Så det blir en rolig dag! Blir skönt att inte gå hemma och gräva ner mig i min missär längre.

Har hittat en rolig serie att titta på, Charterhjältar på kanal 5. Haha gick tydligen förra hösten men det missade jag eftersom jag bodde i Åre då. Typiskt skönt iq-befriande program men även intressant eftersom jag funderat mycket på att kanske bli just reseledare...



Min goa kusin Josef, adopterad från Vietnam. Kanske knallar förbi dom idag också så jag får träffa Xue med. Var ett tag sen nu.



Jag och Rebecka på halloweenfesten i lördags, det är den här kvinnan jag ska resa med =)

Kommentarer
Postat av: unnan

jassa du dricker te..... :)

2009-11-10 @ 10:32:42
URL: http://unnrudolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0