matförgiftning

palla skriva mycket. Bott på toan sen halv 8 igår kväll. Inte sovit. All dricka kommer till och med ut. Aldrig mått såhär tidigare.
Tacka vet jag att jag har en bra och omtänksam rumskompis.

Johanna och William, de jag hälsade på i Härnösand för några veckor sen. Fina!



Tre veckor kvar till Sthlm och det livet med allt vad det innebär. Spännande sommar jag har framför mig! Längtar till att börja på mitt nya jobb. Hajar ni, ett femstjärnigt hotell... lycka. Familjen, vännerna nära.
Underbart.


Ciao, nu ska jag se sex and the city och dö litegrann


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej stumpan, lite tajt med pengar på mobilen just nu:( men hoppas du mår bättre nu!! Ha en fin fredag!

2009-05-08 @ 14:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0