Skrytsam bitch/mamalover?

Tåget till Åre går kl 07.58 från centralen imorgon.
Det känns både och. Just nu suger det. När jag är framme och får krama de fina vännerna jag faktiskt har där uppe kommer det kännas mycket bättre.
På onsdag kommer även Rebecka upp =) jag tvekar inte en sekund på att vi kommer ha en kanonbra vecka.
Det blir bla skoter upp på ett fjäll för att sedan åka bräda ner, sjukt kul. Ska bli riktigt roligt att åka snowboard igen! Det har jag saknat.

i somras på min balkong


Ikväll var jag ute och åt med familjen, och vi kom in på min blogg. Mamma sa att jag var skrytsam häromdagen när jag skrev inlägget "veckan i korthet" och menade på att jag skröt om att jag hade så mycket att göra.
Jag hoppas verkligen inte att fler uppfattade det så, det var mycket ironi i den där rubriken. Fast vad spelar det för roll egentligen? Aja, jag har haft en busy vecka. Men varför i hela friden skulle man vilja skryta om en sån sak? är väl mest jobbigt.. haha.

Skrytsam biatch?


... eller bara en fjollig liten mamma lover?



Jag skulle säga en mama lover. (parantes, men en viktig sådan, kolla in mina bruna händer..!)

Med andra ord; jag kommer sakna den här kvinnan. Och mina fina vänner. Brorsan och pappa.
Sakna är det jobbigaste som finns tror jag. Ja, jag tror verkligen det. Den känslan alltså...
Men det är bra också. För det är när man saknar någon man inser vad det är man faktiskt har.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0