konsten att vara uttråkad

Jag är som sagt sjuk. Har varit det sen i onsdags. Men eftersom jag började på ett nytt jobb sjukanmälde jag mig inte utan körde på, så igår och idag när jag är ledig tillbringar jag dagarna med att sova, äta lite, kolla på film och 'How i met your mother' samt tänka på det jag borde göra. Vilket är städa, packa upp mina saker och slänga massa gamla kläder mm.
Jag har efter varje dag på jobbet varit så slut att jag bara kommit hem och lagt mig framför tv:n och somnat. Och eftersom jag är sjuk så har jag inte träffat några vänner heller.
Sammanfattningsvis har jag inte träffat en vän på en vecka. Dom som känner mig vet att det är onormalt för mig. Så jag är sååååååååååååååååå uttrååååååååkaaaaaaaad.
Igår åkte jag i alla fall till farmor och farfar, där kan man snora på och dom är lika glada för det. På vägen köpte jag nya underkläder som jag garanterat kommer känna mig snygg i så fort jag börjar träna igen när förkylningen är över. Man får tänka framåt när man känner sig eländig helt enkelt.
Men ikväll ska jag nog inte sitta hemma ändå. Jag orkar och vill inte. Något måste jag göra. Är ändå mest snorig nu. Ingen feber.

Några snygga bilder från photobooth kanske? Jamenvisst varför inte.

Hej. Jag är sjuk och jag har en hårnål i munnen
Hej. Jag är dum i huvudet. Hej. Jag köpte en ny tröja och var glad. Hej. Jag är sjuk och i ett desperat försök att känna mig lite fin flätade jag in hela mig i tantflätor.


 
En kväll TILL hemma?     BLÄÄÄÄÄÄÄ.                Glöm det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0