Sara: 'thinks that when you are sad the best thing to do is to go to the gym. And then see a friend and eat candy of course. But my oh my.. I were totally awesome at the gym!!


Livet är inte alltid en dans på rosor och nu är det min tur att vara lite ledsen.
Men back on track, det är jag snart! Mår redan mycket bättre än jag gjorde i lördags.

Innan jag skulle börja jobba imorse kl 6.45 tog jag några djupa andetag och bestämde mig för att verkligne göra det bästa av dagen. Och det har jag verkligen gjort. Jag fick fem gäster att gå med idag i vårt medlemsskap, och jag såg även att jag vann förra veckan. Sen jobbade jag med några härliga människor och passet avslutades med en del skratt. Sen blev det en hård timme på gymmet och my oh my som jag skrev... jag var grym! Tog i som bara den. Hatar att träna axlar, men jag körde på bra där med. Och i söndags då var jag också grym, benen riktigt värkte. Så att gymma när man är lite nere- gör det! Eller röra på sig på något sätt. Det är nog det bästa.
Och självklart äta skit... jag ska på bio snart med min före detta bästa vän, han kommer nog till och med låta mig välja film wieee, och ja jag ska äta godis!! På en tisdag!! Fast jag åt ben & jerry's i helgen.
Idag får jag...

Kollade på lite bilder från Åre, det här är den enda dagen jag åkte skidor, åker ju snowboard annars. Ser ju nästan ut som ett proffs!




En sak jag tycker alla borde bli bättre på, eller välja tillfälle när man säger det, det är den här frågan: 'Hur är det?'
Man ställer den som i förbifarten, av ren rutin. Jag ska hitta på något att säga istället. Någon som har något förslag? Snälla ge mig ett. Som om man säger annat än "det är bra, själv?" i nio av tio fall. Himla rövfråga.


Att leva i nuet och ta tillvara på vardagen, det önskar jag att jag kunde bli bättre på. De senaste månaderna har jag varit rätt duktig på det. Väldigt duktig faktiskt. Jag har insett vad jag har/haft och det har gjort mig lycklig.
Jag hoppas att det fortsätter så.
Life goes on..



By the way, stort tack till min vän Drille (Christian) som fixade min header! Något bättre än innan va? =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Saaara!! Klart du ser proffsig ut. Det är ju min utrustning! OCH vi var ju faktiskt väldigt grymma den där dagen när vi bytte åkdon! Jag saknar dom dagarna..

2009-07-24 @ 16:33:33
URL: http://sofiacarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0