Jag gillar't

Lite bilder kanske är på tiden. Så här kommer några!

 

Grönan med Xue, vi sprang runt 8 timmar och hade riktigt kul. Roligare än när jag var där senare samma vecka faktiskt.. Nu har jag fått min dos av Grönan. Om inte någon bjuder mig vill säga.
Josef är lillebrorsan, minstingen i släkten. Dessa två är alltså mina kusiner, Xue är från Kina och Josef från Vietnam. Josef är nog den fränaste ungen någonsin.



Myskväll med Rebecka i veckan, ibland är det enda man behöver en riktigt god räckmacka och en vän!

          

I lördags var det party med Rebecka, och Kajsa kom även senare. Började hos mig och avslutades på en klubb jag nog kan skippa att gå till i framtiden... observera mina clownhänder och min gula hy. En ny kamera? JA tack.



Alltid lika rolig tjej det där.


Nu ska jag till gymmet på Döbelnsgatan, det är min 'hemmaklubb'. Tränar ju på World class och det här gymmet ligger mellan jobbet och hemmet. Därför valde jag det, sen är det ju helt okej att det är typ sjukt fint också.
Idag blir det fokus på ben och rumpa!
Sen ska jag träffa en vän, leta efter ett par nya jobbskor (köpte ett par asdyra men får knölar av dom, inte så bra) och hitta på nåt kul.
På torsdag börjar jag min nattvecka... så är ledig fram till dess. Riktigt skönt! Imorgon hoppas jag på skärgården.

Och ja, jag mår mycket bättre =)
Ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0