Bodypump och bilder från midsommar

Ikväll ska jag köra ett bodypump pass för första gången på gymmet. Pappa följer med så det känns bra, han har tränat det en del och kan väl hålla lite koll på mig och stången :P. Min pappa och jag är otroligt lika varandra, jag tänker som han rätt ofta och vi är lika envisa båda två. Träningen är en sak vi har gemensamt, ingen tränar direkt mycket men vi gillar att träna och gör det för att må bra, då man ibland kan tajma in att göra det tillsammans känns det extra roligt att dra sig till gymmet!
Jag kommer ihåg förra våren när jag gick morgonpromenader ibland innan skolan... pappa följde med en gång och det var inget smart beslut. Jag utan frukost på morgnar är inge kul. Inte pappa heller för den delen.
Men en kväll som denna kan det inte bli annat än bra! =)
Nu ska jag laga mat, sen ska jag övningsköra lite och åka och lämna massa saker på en soptipp. Det rensas med jämna mellanrum i den här familjen kan jag tala om...
Sen blir det nog en sväng till Kungsholmen ikväll tror jag, och imorgon ska jag på Gröna Lund tillsammans med min lilla kusin Xue som är 6 år gammal. Det ska bli riktigt roligt!! Hon har pratat om det i ett halvår nu och jag längtar nog nästan lika mycket som hon =).

Och jag hittade kameran! På sängen. Haha. Så här kommer några bilder från midsommaraftonskvällen, det regnade så det vart inomhus.. tyvärr. Men vi hade det trevligt ändå.


Jimmy, Kristers kusin på midsommar



Henrik och Ewa som vi var hos i Bromma


Jag gjorde mig en krans som var alldeles för stor.. men fin!



Mysig midsommarkväll? Jomenvisst =)

Kommentarer
Postat av: matilda den vilda!

de e din kille på bild!! tror aldrig jag sett han på foto, eller i verkligheten för den delen! Ett bra kap sara! du ska se en fin bild på dej o mej, den finns på min blogg i rubriken vänner! saknar dej, puss

2009-07-11 @ 11:37:04
Postat av: matilda

hej, det kan jag självklart göra, skicka din adress till mej på facebook ;) puss

2009-07-14 @ 17:39:55
Postat av: Anna

heej :) Om du gillar Twilight-serien besök vår site!

Uppdaterar 24/7 om allt som har med skådespelarna eller filmerna och göra!

Du kommer inte ångra dig.. ;D

-Anna & Sofia ♥

2009-07-14 @ 18:04:44
URL: http://mouthwatering.blogg.se/
Postat av: / M;

Jag är med i veckans blogg hos Sandra, och nu behöver jag din hjälp! Skulle du kunna rösta på mig ( nr.1) ? skulle varit jättegulligt av dig! :D



http://sandraarvidssons.blogg.se/2009/july/veckans-blogg.html#comment

2009-07-14 @ 18:19:25
URL: http://mobina.blogg.se/
Postat av: Maja.

Vad gulligt med kransen:)

2009-07-14 @ 18:26:57
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: sabina

HAR XUE BLIVIT SEX ÅR!? :O herregud... vart har jag varit de senaste åren...

2009-07-15 @ 00:10:44
URL: http://sabinamilde.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0