20årsfest och hotellvärlden

Då var den lediga veckan över, igår började jag jobba igen och nu är det full rulle! Heltid denna vecka, vilket betyder 5 dagars jobb. Ledig imorgon och sen jobbar jag fre-sön. Jag trivs verkligen bra så jag klagar inte. Försökte peppa mig själv hela dagen idag med tankar om att "du har ett jobb, var glad för det. Alla gäster har varit glada idag. Ditt hår ser bra ut idag. Och inte minst av allt..: Du får gå ut coh dansa ikväll!!!"
Sen hade jag rätt trevligt med arbetskompisarna också så dagen rullade på fint. Fick sitta 45 min och snacka med någon kvinna från USA som pratade waaay to fast. Jag lyckades nämligen krångla till en sak rätt rejält, men det löste sig! man lär sig av sina misstag och jag redde ut det själv.
Dessutom säljer jag bäst av alla just nu ;) eller säjer och säljer. Får flest att gå med i vårat medlemsskap. Känns riktigt bra och jag inser att jag nog borde ha säljjobb av något slag i framtiden..
Man får va stolt över sig själv ibland! =)

I fredags hade jag och min vän Erkki 20årsfest tillsammans. Det var trevligt även om det var många som var bortresta, däribland några av mina närmsta som tex Ante men vi hade det kul ändå. Och vissa personer dök inte upp heller.. riktigt dålig stil när man planerat med mat och allt. Men men, alla är inte vuxna?
Det slutade med dans på Oasen och traskade sen hem sur och ledsen i mina snygga skor med 10 cm klack, till krister. Sen var jag ledig hela helgen för första gången sen jag flyttade hem från Åre. Grymt skönt! Så det blev en helhelg på Kungsholmen. I söndags var vi på grönan, vart andr agången för mig den veckan men med Krister blev det lite mer åkning än med Xue. inge pettson och findus hus liksom. Fast Xue var grymt modig ändå! Hon åkte kvasten och vilda musen utan minsta tvekan och tjejen är 110 cm lång.

Nu blir det göra mig snygg för kvällen, ska möta upp Rebecka och Emmy och deras vänner för lite dans. Ska bli kul och höra om deras tågluff i Europa! Håller tummarna för att det blir en kul kväll och imorgon SKA det vara soligt för då SKA jag banne mig få lite (mer) färg! ;)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tess

Tråkigt när folk inte dyker upp =/ sånt blir man less på

2009-07-15 @ 23:14:39
URL: http://www.egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0